Vi ønsker alle velkommen til årets marked 2022

Det et veldig viktig at alle bidrar med å spre informasjon om markedet gjennom hjemmesider, Instagram, Facebook etc. Fortsett under markedsdagene, for noe av vårt faste publikum kan tro det er avlyst.

1. Pga. nummerering og kart er det IKKE LOV Å BYTTE PLASS . Kart henger rundt på området så folk lett skal kunne finne dere.

2. Det er mulig å komme onsdag ettermiddag mellom kl. 16 og 19 med ting som oppbevares i telt eller ledig atelier første natten.

3. Det er avløsere for 100 kr pr halvtime. De kommer rundt kl. 16. Pass på verdiene og pengene. Det er ditt eget ansvar. 4. Pass på verdiene og pengene.Det er ditt eget ansvar.

5. Kommisjon (10%) samles inn mellom kl.17 og 18. Ha det klart, lett jobben for dem som går rundt. Salg etter innsamling føres på neste dag.

6. Dette er et 3 dagers marked.Det er ikke akseptabelt å pakke ned pga.dårlig vær eller lignende av hensyn til våre besøkende.

7. WC i forbindelse med Baltazar og i buegangen.

8. Sett bordet tilbake der du fant det ved markedets slutt. Bordene må ligge på paller kl.19 lørdag kveld, da blir de hentet.

9. Alt av SØPPEL og KASSER må taes med hjem. ( Gjensatt søppel er en trussel for arrangementet siden vi ikke har søppelavhenting).

10. Søndag skal området fremstå som rent og pent. NB: Forlat plassen som da du kom.

11. Det finns flere parkeringshus i området rundt Domkirken. Deltakere må selv orientere seg.

Om du lurer på noe, kontakt:
Grete Riser 92251968
Hillivi Huse 91586723
Anne-Line Iversen 92283909